בנט: "עתיד החגים תלוי בכמות המחוסנים" | צפו

אבי רבינא ואוריאל לנדאו 1 Comment on בנט: "עתיד החגים תלוי בכמות המחוסנים" | צפו

ראש הממשלה עלה לשידור חי וענה לשאלות צופים ועיתונאים: "עתיד החגים תלוי בכמות המתחסנים", הבהיר בנט. ביחס להיעדרות לפיד וליברמן מקבינט הקורונה: "מתואם עם השרים בצורה מלאה". האם טעה כשהוציא ספר על המגיפה: "הקורונה לימדה את כולנו שיעור בצניעות"

ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט קיים היום (חמישי) שידור חי ברשת והשיב לשאלות עיתונאים וצופים. "עתיד החגים תלוי בכמות המתחסנים", אמר בנט בהתייחסו לאפשרות של סגר בחגים.

‏תחילה נשאל ראש הממשלה על איומי הטרור מצד איראן ואמר: "אנחנו מתמודדים עם טרור איראני. איראן הפילה מטוס אוקראיני, עכשיו ירתה על ספינה אזרחית והרגה בריטי ורומני. זה טרור מול נתיבי תחבורה עולמיים. הם מנסים ומצליחים לעטוף את ישראל בזרועות תמנון שפוגעות באזרחים ובחיילים".

צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

לאחר מכן, התייחס בנט לנושא הקורונה והאפשרות של סגר בחגים וענה: "עתיד החגים תלוי בכמות המחוסנים. אנחנו דואגים למלאי חיסונים ולאלפי נקודות שאפשר להתחסן בהם ברחבי הארץ. מי שלא מתחסן דמוי לאדם עם מקלע שמרסס רסיסי דלתא. הדלתא שונה באופן מהותי ממגפת הקורונה המקורית. זו מגיפה אחרת".

צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

בנט נשאל לדעתו על היעדרותם של השרים לפיד וליברמן מדיוני קבינט הקורונה: "דיוני הקורונה מתנהלים בצורה מאוד סדורה ואפקטיבית, שר החוץ שר האוצר ואני מתואמים בצורה מלאה, גם בענייני הקורונה", ענה ראש הממשלה.

צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

ראש הממשלה נשאל, האם הוא טעה כשהוציא את הספר 'איך לנצח מגיפה', כאשר הדבר הפך כעת ללעג בשעה שהוא עצמו אינו מצליח למגר את המגיפה: "ניהול מגיפה זה דבר שמלמד אותך פרק בצניעות", ענה בנט.

צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL


1 תגובות

מיין תגובות